E-shop na míru

1) Předimplementační fáze

fotka jednatele společnosti
Michalis
V dnešní konkurenční době je úspěch definován dobrou strategií, analýzou a návrhem řešení. Bez těchto bodů dnes nelze úspěšný e‑shop vytvořit ani redesignovat.

Existují dvě cesty kterými se můžeme společně vydat

Tvoříme vše společně od A do Z

Úvodní workshopy, stanovení strategie, tvorba potřebných analýz, UX návrhy, technická specifikace včetně technického dozoru realizace. Celým tímto procesem vás za podpory kvalitního projektového řízení rádi provedeme.

Přestože je tato fáze poměrně časově náročná pro dodavatele i zadavatele, investice do celého procesu se následně vrací v podobě úspěšnosti výsledného e-shopu.

V této fázi přitom spolupracujeme také se špičkami v oboru, jako jsou Jan Kvasnička, Pavel Ungr, Jakub Kos, Jirka Chomát, Placement, DvaMluvčí a mnoho dalších. Veškterá příprava pro úspěšný nový e-shop je tedy v dobrých rukou.

Veškeré tyto služby vám rádi poskytneme i v rámci konzultací...

Implementujeme vaše zadání

Za pomoci specializovaných agentur nebo freelancerů jste již prošli celým procesem analýz a návrhů. Naší náplní bude tyto návrhy implementovat do rychlého a funkčního řešení.

Naše úspěšné e-shopy budujeme na platformě Optimus. Optimus je náš základní stavební kámen, který zvládá vše důležité pro internetový prodej včetně pokročilých funkcí, jako jsou multidoménovost, multijazyčnost či multiměnovost. Zvládáme však zakomponovat snad cokoli. Čím zajímavější funkci vymyslíte, tím více nás bude její realizace bavit!

Všechny úspěšné e-shopy jsou automaticky responzivní a nabízejí řadu funkcí pro B2B i B2C prodej. Samozřejmostí je propojení na známé účetní a skladové systémy či propojení s vaším vlastním ERP systémem.

2) Implementační fáze

Nyní je potřeba důkladně naplánovat všechny činnosti, na jejichž konci bude úspěšný e-shop. Určíme si proto společné priority a rozhodneme, které z navržených funkcí, postupů a strategií budeme implementovat. Stanovíme si základní projektové milníky a vytvoříme odhad prací.

V 3IT implementujeme agilním způsobem s otevřenou a pravidelnou komunikací s klientem. Jaké přínosy má agilní metodika pro vás, a co to znamená?

3) Poimplementační fáze

Dlouhodobá spolupráce patří mezi základní hodnoty naší společnosti. Proto klademe důraz na dobré vztahy a možnost průběžně implementovat novinky, úpravy a rozšíření vašeho e-shopu. Reagujeme na vaše nově vznikající potřeby a měnící se trendy. Naším cílem je poskytovat vám spolehlivou partnerskou spolupráci.

Jsme vašimi partnery.


David Müller Tomáš Krýdl Jakub Rotter Helena Hůrková Mrňávková Robert Cienciala Katarína Bobáková
Bc. David Müller
Manucafe.cz
Různorodé zkušenosti nás mnohému naučily a to, že s 3IT půjdeme do specifického společného projektu, který měl velké množství úprav na míru - od multiprojektovosti, multijazyčnosti a mnoha dalších multi i nemulti, zatím za chybu nepovažujeme, spíše naopak. Našli jsme partnera, o kterém víme, že mu můžeme věřit a bude s námi dále spolupracovat na vývoji e-shopu i zákaznických služeb a to dlouhodobě.
Tomáš Krýdl
ProVysavace.cz
Spolupráce s 3IT je výborná – snaží se vždy hledat nejlepší řešení a nové cesty. Nic pro ně není problém. Důležité je, že nad svou prací přemýšlí a vidí dále než za první roh. 3IT mají velice dobře zvládnuté interní procesy, jsou rychlí a zodpovědní. Jednoduše dodržují motto své firmy a opravdu tvoří „úspěšný e-shop”.
Jakub Rotter
jednatel společnosti
Vzhledem k tomu, že jsme potřebovali náš projekt Colosus.cz posunout dopředu a hlavně zpružnit reakci na nové trendy v e‑commerce, byli jsme nuceni změnit původního dodavatele e‑shopového řešení. Společnost 3IT nám byla doporučena a přechod k nim mohu jen dále doporučit. Kdybych měl popsat 3IT ve zkratce, asi by je nejvíce vystihlo "Profesionálové s lidským přístupem, které jejich práce opravdu baví" a nás spolupráce s nimi také.
Helena Hůrková Mrňávková
Věcicky.cz
O 3IT jsem se dozvěděla na doporučení a ke spolupráci jsem se rozhodla zejména díky přístupu předcházejícímu uzavření smlouvy - zájem o naši společnost, představy a očekávání od e-shopu. Tento způsob mě přesvědčil o tom, že můžu očekávat e-shop skutečně "na míru", který bude splňovat to, co potřebujeme.
Robert Cienciala
Kojenecke-obleceni.cz
Nevěřili jsme, že nám nový e-shop pomůže okamžitě s nárůstem objednávek. Spolupráce s 3IT probíhala hladce, na každý problém měli řešení. A ani po spuštění nás nenechají na holičkách, stále se o nás starají.
Katarína Bobáková
Oblečsadoroboty.sk
Veľmi veľmi dlho sme hľadali toho pravého partnera na redesign nášho eshopu. Na základe viacero referencií sme zakotvili až v ČR a vybrali sme si 3IT. Ohúrili nás absolútnou profesionalitou v kombinácii s ľudským prístupom. Naša spolupráca klape ako hodinky a ak sa náhodou niečo „zadrhne“ vždy vieme nájsť spoločnú reč a cestu. Sú to odborníci a skutočne posúvajú náš projekt ďalej. Tešíme sa na spustenie nášho redesignovaného eshopu od 3IT.

Máte speciální požadavky?Nebojte. Spolu zvládneme vše.

Napojení na informační a ERP systémy

Napojení na ERP či informační systém je běžnou součástí implementace e-shopu na míru. Máme bohaté zkušenosti se systémy:

  • Money S3, S4, S5
  • Pohoda (od základních po E1 SQL)
  • ERP K2
  • SAP
  • Helios
  • Abra
  • a s mnohými proprietárními systémy.

Umíme e-shop propojit na míru prakticky s jakýmkoli software. Propojení lze udělat od základních (pouhé exporty objednávek), až po velmi propracované:

  • příjemky a výdejky skladů
  • propojení pokladních systémů v kamenných prodejnách
  • synchronizace dat o zboží
  • multisklady a mezinárodní prodej
  • a mnoho dalšího

Možnosti jsou široké a vždy závisí na vašich konkrétních firemních procesech a potřebách, které vám pomůžeme zmapovat.

Napojení na informační a ERP systémy

Multijazyčnost, multiměnovost, multiprojektovost

Prodáváte v zahraničí nebo plánujete expanzi? Naše řešení vás podrží! Systém je připraven pracovat ve více měnách, s různým DPH. Umí fungovat multijazyčně, a to do nejmenších detailů.

U projektů, které jsou si podobné, zvládáme vytvořit i multiprojektové e-shopy. Příkladem je náš klient prodávající kávu a čaj se separátními e-shopy pro prodej těchto produktů. Oba e-shopy navíc fungují ve více než 7 jazykových mutacích. Prakticky jde o 14 e-shopů spravovaných z jedné administrace. Podívejte se na případovou studii.

Multijazyčnost, multiměnovost, multiprojektovost

Umělá inteligence a překlady

E-commerce platforma Optimus je napojena na AI nástroj využívající algoritmy hlubokého učení k porozumění kontextu a významu textu, což vede k přesnějším překladům ve srovnání s jinými překladači. Díky napojení skrze API máme napojenu administraci a klient si tak může jednoduše přeložit názvy, popisky, parametry atp. u tisíce produktů během několika minut. Více se dozvíte v článku na blogu..

Umělá inteligence a překlady

Importy od dodavatelů, napojení na externí služby, konfigurátory

Co si lze představit, to lze také udělat. Není pro nás problém pokročilým způsobem automaticky importovat data od vašich dodavatelů, napojit e-shop na externí služby, jako je geolokace, Amazon, eBay, Aukro, Alza, Kafuland, včetně napojení služeb dopravců, marketingových nástrojů, BI, CRM, PIM, CustomerCare nástroje atd.

Díky vysoké efektivitě možností úprav našeho systému můžeme tvořit na míru konfigurátory, rychlou fasetovou navigaci a pokročilé vyhledávání za pomoci Elastic Search.

Importy od dodavatelů, napojení na externí služby, konfigurátory

B2B

Potřebujete e-shop určený přímo pro segment B2B nebo kombinaci prodeje pro maloobchod a velkoobchod? Žádný problém.

S B2B e-shopy máme bohaté zkušenosti:

  • individuální cenové skupiny
  • omezení minimálního odběru
  • ověření DIČ
  • objednávky z externích systémů
  • upravené typy plateb a doprav
  • více odběrných míst
  • generování katalogů zboží v PDF
  • možnost pro B2B zákazníky editovat jednotlivé uživatele své firmy a jejich práva v rámci objednávek
  • různá zobrazení obsahu napříč stránkami dle typu B2B zákazníka
  • a mnoho dalšího.
B2B

Bezpečnost, stabilita, dostupnost

Uvědomujeme si, že dostupnost serveru, rychlost odezvy a hlavně bezvýpadkový provoz jsou kriticky důležité atributy. Proto naše řešení běží na full-managed dedikovaných serverech s 24/7 dohledem.

Všechny e-shopy duplicitně monitorujeme. V případě výpadků máme připraveny emergency plány. Naši vývojáři drží také pohotovost 24/7 pro případy softwarových chyb.

Naše aplikace jsou vždy dostupné pouze pod HTTPS přístupy. Přístupy k databázím jsou šifrovány, striktně omezeny a logovány. Máme interně definovanou bezpečnostní politiku práce s daty.

Bezpečnost, stabilita, dostupnost

Přemýšlíte o změně? Kontaktujte nás

jednatelé společnosti

Buďte v obraze

Onlajnov

Onlajnov

Spolupořádáme sérii e-commerce konferencí s názvem Onlajnov. Přinášíme do Ostravy zajímavé řečníky z oblasti e-commerce, marketingu a podnikání a pomáháme tak udržovat i vzdělávat komunitu e-shopařů v našem kraji.
Buďte u toho.
Novinky

Newsletter

První středa v měsíci znamená zkoušku sirén. A taky 3IT newsletter plný novinek a tipů ze světa online podnikání, které pro Vás připravujeme již několik let. Buďte v obraze a sledujte náš e-commerce e-mailový měsíčník.
Kdy: První středy v měsíci
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Zajímají Vás informace pod pokličkou?

Sledujte nás na sociálních sítích
Dočetli jste se až sem a nenašli jste co potřebujete?
3IT úspěšný e-shop s.r.o
Nad Porubkou 2353, Ostrava-Poruba, +420 602 449 719
© 2024 3IT úspěšný e-shop s.r.o
Všechna práva vyhrazena.