Manucafe.cz a Manutea.cz jsou e-shopy specializující se na prodej výběrové kávy a kvalitního čaje. Jejich zvláštností je prodej skrze dvě odlišné a přesto spojené domény. Pohodlně nakoupíte kávu i čaj v rámci jedné objednávky.
Z jedné administrace se spravuje více než 5 různých jazykových mutací, pro každou jazykovou mutaci jsou dvě domény. Z jedné administrace je tak vlastně možné ovládat 10 e-shopů. Systém je připraven tak, aby bez problémů bylo možné přidávat další jazykové mutace.
Manu kromě kávy prodává také čaj. Protože jsme nechtěli sortiment vzájemně míchat, vznikly dvě různé domény. Košík je však pro obě stejný. Stejně jako administrace e-shopu.
Kromě samotného prodeje jsme pro Manu vytvořili generátor štítku. Systém umí automaticky vytvořit etiketu včetně všech důležitých informací ke konkrétní objednávce.
Manu používá na správu svých skladů námi vytvořený skladový systém, který je součástí celého e-shopového řešení. Systém je úzce navázán na mnohé vnitřní procesy firmy a mj. pracuje se skladovými zásobami čaje a kávy v gramech.
Když k nám Manu přecházel, měl už celou řadu zákazníků. To znamená také spoustu nasbíraných dat. Veškeré údaje o objednávkách, fakturách, zboží i uživatelích jsme zvládli importovat do našeho řešení. Manu tak nepřišlo ani o bajt svých dat.
Nákupní košík funguje napříč oběma doménami. Přepočty kusů zboží jsou okamžité bez přenačtení stránky. Košík si navíc zákazníka pamatuje i bez přihlášení. Když navíc zákazník nákup nedokončí a vrátí se na e-shop později, košík mu nedokončený nákup připomene.
Nová jazyková mutace, včetně překladů, lokalizace a individuálních úprav.
Zákazníci jsou informováni o všech účincích bylin, které obsahuje konkrétní čaj.
Různorodé zkušenosti nás mnohému naučily a to, že s 3IT půjdeme do specifického společného projektu, který měl velké množství úprav na míru - od multiprojektovosti, multijazyčnosti a mnoha dalších multi i nemulti, zatím za chybu nepovažujeme, spíše naopak. Našli jsme partnera, o kterém víme, že mu můžeme věřit a bude s námi dále spolupracovat na vývoji e-shopu i zákaznických služeb a to dlouhodobě. Projekt jsme úspěšně spustili, sice se zpožděním, ale vzhledem k množství úprav jsme nad tím ochotně přivřeli oči. Nyní intenzivně pracujeme na dalších procesních úpravách ve firmě a 3IT nám v tom asistuje.