Vytvoření opravdu úspěšného e-shopu vyžaduje celou řadu kroků. Níže najdete ideální postup, který se nám za léta praxe osvědčil. Jednotlivé fáze jsou samozřejmě výrazně zjednodušeny.

Picture

1. Setkání

Každou naši zakázku začínáme schůzkou. Kromě toho, že vás chceme osobně poznat, potřebujeme se něco dozvědět o vašem businessu. Chceme vědět, co vlastně děláte, jak to děláte a proč to děláte. To vše proto, abychom byli schopni začít přemýšlet nad tím, jak by měl váš úspěšný e-shop vypadat.

Picture

2. Předimplementační analýza

V této fázi poznáváme váš obor podnikání detailněji. Koukáme pod pokličku. Zjišťujeme specifikum vašich produktů, prodejnosti, konkurence, hledanost klíčových slov, oslovujeme vaše stávající zákazníky, zjišťujeme, co vám funguje a co bude naopak potřeba vylepšit. Dáváme tak vlastně dohromady požadavky na úspěšný e-shop.

Picture

3. Plánování

Částečně už známe váš business a trh. Ne tak dobře jako vy, ale přehled máme. Nyní je potřeba důkladně naplánovat všechny činnosti, na jejichž konci bude úspěšný e-shop. Určíme si proto společné priority a rozhodneme, které z navržených funkcí, postupů a strategií budeme implementovat. Celý projekt poté rozfázujeme a vytvoříme detailní harmonogram prací.

Picture

4. Návrh

Ze získaných dat připravíme všechny potřebné podklady pro tvorbu e-shopu. Z vašich cílových skupin vytvoříme persony, navrhneme vhodnou strukturu e-shopu, připravíme skicy jednotlivých typů stránek e-shopu, definujeme samotné chování e-shopu a jednotlivé funkce.

Picture

5. Tvorba eshopu na míru

V tomto momentě je na čase vypustit na projekt naše kolegy kodéry, programátory a další odborníky. Teď přichází na slovo poctivá práce a psaní kódu. Kolegové nyní rozpohybovávají schválený grafický design, programují speciální úpravy a funkce. E-shop napojujeme na EPR systémy, dopravce, platební brány a podobně.

Picture

6. Spuštění e-shopu

Máme naprogramováno a velký den D se blíží. Než ale celý e-shop pustíme s čistým svědomím do světa, je potřeba udělat několik dalších věcí. Celé řešení musíme důkladně otestovat, znovu ověřit funkčnost všech napojených systémů a exportů, nastavit server, e-maily a mnoho dalšího. Před spuštěním se jednoduše postaráme o to, aby se později neobjevila žádná komplikace.

Picture

7. Měření, rozvoj, podpora

Spuštěním e-shopu to všechno teprve začíná. Obchod roste, obraty stoupají a vy vymýšlíte, jak nakupování ještě více zjednodušit. Jakou novou službu vašim zákazníkům nabídnout. Zároveň ale nespí ani konkurence a mění se trendy. V tom všem jsme s vámi. Správa výkonnostního marketingu, naplňování obsahové strategie, příprava marketingových akcí, implementace a úpravy nových modulů a funkcionalit – to je jen krátký výčet prací a služeb, se kterými vám rádi po spuštění e-shopu pomůžeme.

Tvorba úspěšného e-shopu na míru vyžaduje vysokou míru angažovanosti v celém procesu i z vaší strany. Připravte se na to, že během projektu proto budeme spolupracovat opravdu úzce.

Zeptejte se!

Zajímá Vás cokoli ohledně procesu tvorby či samotného eshopu?
602 449 719
Úplné kontaktní údaje

Pořád se něco děje

E-commerce měsíčník

První středa v měsíci znamená zkoušku sirén. A taky 3IT newsletter plný novinek a tipů ze světa online podnikání.

© 3IT úspěšný eshop s.r.o. 2016 - všechna práva vyhrazena