E-shop s kvalitním, praktickým a odolným oblečením pro ty nejmenší, které se navrhuje a vyrábí v České republice. S jedinečným stylem, jednoduchým designem a možností kombinovat nejrůznější komplety.
Slouží ke sledování interakcí na e-shopu. Díky tomu jsme schopni sledovat chování zákazníka v košíku. Sledujeme zda zákazník projde košíkem a uzavře objednávku na poprvé, nebo se vrací na předchozí stránky. Obdobně jsme schopni sledovat interakce na bannerech. Pokud zákazníka banner zaujme a proklikne se na odkaz z banneru.
Jedná se o napojení na účetní a skladový systém. E-shop aktualizuje údaje o zboží (skladovost a ceny) podle aktuálních dat a díky tomu si upraví dostupnosti zboží. Objednávky připravené k expedici se exportují z e-shopu do MS4.
Implementace rozšířené administrace a následného výpisu kompletů dětského oblečení. Speciální typ kategorie produktů, ve kterém jde filtrovat podle určení, pohlaví i stránkovat. Na stránce detailu kompletu jsou zobrazeny jednotlivé produkty z nabídky e-shopu, které jdou jednotlivě přidat do košíku.
Přihlášení přes Facebook vypadá jako trvalé přihlášení do e-shopu. FB účet je spárovaný s účtem zákazníka. Pokud zákazník účet nemá, po kliknutí na přihlášení přes FB se nový účet vytvoří. Z Facebook účtu si e-shop převezme jméno a příjmení, e-mail. Ostatní informace bude muset uživatel v košíku vyplnit (dodací, fakturační adresy).
Zákazníci si mohou při koupi dárkového poukazu napsat vlastní věnování a podívat se na náhled poukazu, jak bude vypadat s věnováním. Na výběr mají z několika barevných variant. Po uhrazení objednávky jim dárkový poukaz přijde do e-mailu. Dárkový poukaz je nejlepším řešením pro nastávající maminky i pro darujícího, pokud nechal výběr dárku na poslední chvíli.
Nová verze filtrace, která je uživatelsky mnohem přívětivější a rychlejší.
Napojení na systém Labelprinter pro efektivnější expedici objednávek.
O 3IT jsem se dozvěděla na doporučení a ke spolupráci jsem se rozhodla zejména díky přístupu předcházejícímu uzavření smlouvy - zájem o naši společnost, představy a očekávání od e-shopu. Tento způsob mě přesvědčil o tom, že můžu očekávat e-shop skutečně "na míru", který bude splňovat to, co potřebujeme.