Jak pracujeme

Tvorba vysoce individuálních B2B a B2C e-shopů je naší doménou. Připravovali jsme webové prezentace, software pro kontrolu kvality, systémy pro správu obsahu. Od roku 2014 se však zaměřujeme výhradně na tvorbu e-shopů na míru.

Vytvořili jsme společně s klienty mnoho úspěšných e-shopů. Díky tomu víme, že základem spokojenosti a dosažení požadovaných výsledků je kromě samotného vývoje také kvalitní projektové řízení, procesy a pravidelná, otevřená komunikace.

Stavíme na pevných základech.

Dodáváme hodnoty

Poznáváme

Aby byl projekt opravdu úspěšný a naplnil všechna očekávání, je bezpodmínečně nutné, abychom napřed poznali vás a vaše podnikání. Každý byznys má totiž jiné interní procesy, vize i cíle. Potřebujeme proto vědět, co děláte, jak to děláte a proč to děláte. Zajímá nás, kdo jsou vaši zákazníci i v čem je zrovna váš trh specifický. To vše, abychom byli schopni správně přemýšlet nad podobou vašeho úspěšného e-shopu na míru.

Poznáváme

Analyzujeme

Nahlížíme pod pokličku. Zjišťujeme specifika vašich produktů, prodejnost, mapujeme konkurenci i hledanost klíčových slov. Oslovujeme vaše stávající zákazníky. Zjišťujeme, co vám funguje a co bude naopak potřeba vylepšit. Dáváme tak dohromady požadavky technické, zákaznické i tržní.

Analyzujeme

Navrhujeme

Když už vás dobře známe, můžeme se společně pustit do tvorby návrhů. Tým UX specialistů a copywriterů zapracuje všechny poznatky do výsledných wireframů. V této fázi se můžete těšit na první obrysy vašeho nového e-shopu. Práci celého týmu přitom od první chvíle koordinuje projektový manažer a důsledný technický dozor.

Navrhujeme

Tvoříme a testujeme

Po dokončení návrhů, technické specifikace a nastavení projektových cílů přeberou projekt naši vývojáři, kodéři a databázoví specialisté. Ti z návrhů postupně vykouzlí reálný e-shop na testovací doméně. Díky určení priorit a agilní metodiky jsou navíc schopni flexibilně a pružně reagovat na případné změny v projektu.

Tvoříme a testujeme

Dlouhodobě spolupracujeme

Spuštěním e-shopu vše teprve začíná. 3IT pro vás bude stálým partnerem, který pružně reaguje na vaše požadavky a požadavky trhu. Po spuštění vašeho nového e-shopu budeme aktivně spolupracovat a posouvat váš business stále dál.

Dlouhodobě spolupracujeme

Tvoříme s procesy hybridní agilní metodiky

U každého projektu nastanou situace vyžadující úpravu původního plánu. Často je nutné něco upravit, udělat přednostně nebo odstranit. S těmito situacemi je proto dobré počítat už dopředu – a právě z tohoto důvodu řídíme vývoj internetových obchodů s pomocí hybridní agilní metodiky.

Díky ní jsme daleko flexibilnější a dovedeme projekt za běhu přizpůsobit novým potřebám i prioritám. Pracujeme tedy vždy v blízké spolupráci s klientem, díky čemuž jsme schopni dobře nakládat s aktuálním rozpočtem a časem.

Co znamená hybridní agilní metodika a jaké má výhody pro vás?

Pravidelné doručování výsledků

My tvoříme, vy jste celou dobu u toho. Nenecháme vás tedy měsíce čekat na finální dílo, naopak, jako součást projektu máte vždy přehled o tom, co se právě děje. Kromě běžné denní komunikace se jednou za čtrnáct dní potkáme při videohovoru. Na něm představíme práci, kterou jsme za poslední dva týdny nasadili na testovací server. Vyslechneme samozřejmě vaše postřehy a nadefinujeme si práci na dalších čtrnáct dní.

Pravidelné doručování výsledků

Reakce na aktuální potřeby

Plán je důležitý, realita ale v průběhu projektu mnohdy bývá jiná: různé požadavky se upřesňují, mění nebo průběžně vznikají. Právě z toho důvodu zvládáme pružně reagovat za chodu.

Reakce na aktuální potřeby

Práce s prioritami

Tvorba e-shopu je dlouhodobý proces, v plánech se proto často vyskytnou nové potřeby. Změna firemních procesů, akční plány, novinky v sortimentu, marketingové akce, to jsou některé z urgentních záležitostí, na které je potřeba reagovat a v rámci priorit upřednostnit. Agilní řízení projektu nám umožňuje priority rychle přestavět.

Práce s prioritami

Lepší finanční a termínové plánování

Projekt má zpravidla své mantinely – ať už rozpočtové, časové, nebo funkční. Díky agilnímu přístupu se s nimi umíme vyrovnat ke prospěchu všech stran. Neřešíme přitom zálohy a doplatky, práci účtujeme průběžně podle odpracovaného času. Známe rozsah a náročnost úkolů, poměrně přesně jsme schopni odhadnout finanční náklady a termíny realizace.

Lepší finanční a termínové plánování

Jste součástí projektu

Díky pravidelným videohovorům máte přesný přehled o aktuálních pracích. Vidíte dílčí výsledky a můžete na ně ihned reagovat. Pomáháte navíc tvořit samotné zadání, podílíte se na všech důležitých rozhodnutích a určování priorit prací. Díky vašemu začlenění do týmu, které je pro vytvoření úspěšného e-shopu klíčové, předejdeme mnohým nedorozuměním a nepříjemným překvapením.

Jste součástí projektu

Vývoj agilním způsobem očima klientů

Helena Hůrková Mrňávková David Müller Tomáš Krýdl Robert Cienciala
Helena Hůrková Mrňávková
Věcicky.cz
O 3IT jsem se dozvěděla na doporučení a ke spolupráci jsem se rozhodla zejména díky přístupu předcházejícímu uzavření smlouvy - zájem o naši společnost, představy a očekávání od e-shopu. Tento způsob mě přesvědčil o tom, že můžu očekávat e-shop skutečně "na míru", který bude splňovat to, co potřebujeme.
Bc. David Müller
Manucafe.cz
Různorodé zkušenosti nás mnohému naučily a to, že s 3IT půjdeme do specifického společného projektu, který měl velké množství úprav na míru - od multiprojektovosti, multijazyčnosti a mnoha dalších multi i nemulti, zatím za chybu nepovažujeme, spíše naopak. Našli jsme partnera, o kterém víme, že mu můžeme věřit a bude s námi dále spolupracovat na vývoji e-shopu i zákaznických služeb a to dlouhodobě.
Tomáš Krýdl
ProVysavace.cz
Spolupráce s 3IT je výborná – snaží se vždy hledat nejlepší řešení a nové cesty. Nic pro ně není problém. Důležité je, že nad svou prací přemýšlí a vidí dále než za první roh. 3IT mají velice dobře zvládnuté interní procesy, jsou rychlí a zodpovědní. Jednoduše dodržují motto své firmy a opravdu tvoří „úspěšný e-shop”.
Robert Cienciala
Kojenecke-obleceni.cz
Nevěřili jsme, že nám nový e-shop pomůže okamžitě s nárůstem objednávek. Spolupráce s 3IT probíhala hladce, na každý problém měli řešení. A ani po spuštění nás nenechají na holičkách, stále se o nás starají.

Dlouhodobá spolupráce

Dlouhodobá spolupráce patří mezi základní stavební kameny 3IT. Proto také klademe důraz na dobré vztahy a možnosti průběžné implementace novinek, úprav a rozšíření vašeho e-shopu.

A protože víme, že máte plné ruce práce s logistikou, obchodními procesy, HR a mnohým dalším, dokážeme předvídat a myslet za vás. Vždy se každopádně snažíme, aby byl vývoj e-shopu v první řadě bezproblémový.

Jsme vašimi partnery.
Za všech okolností, napořád.
Spolupracujeme od
prosinec 2017
Spolupracujeme od
listopad 2017
Spolupracujeme od
září 2017
Spolupracujeme od
květen 2017

Přemýšlíte o změně? Kontaktujte nás

jednatelé společnosti jednatelé společnosti

Buďte v obraze

IM Sraz

IM Sraz

Máme rádi středy, proto poslední středu v měsíci pořádáme pravidelné setkání s přednáškou s tématy točící se kolem e-commerce, podnikání na internetu a marketingu.
Příští IM sraz bude 25. března 2020  Zatím zrušeno
na téma Strategie v online od Honzy Kvasničky
Novinky

Newsletter

První středa v měsíci znamená zkoušku sirén. A taky 3IT newsletter plný novinek a tipů ze světa online podnikání, které pro Vás připravujeme již několik let. Buďte v obraze a sledujte náš e-commerce e-mailový měsíčník.
Kdy: První středy v měsíci
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Zajímají Vás informace pod pokličkou?

Sledujte nás na sociálních sítích
Dočetli jste se až sem a nenašli jste co potřebujete?
3it úspěšný e-shop s.r.o
Studentská 17, Ostrava-Poruba, +420 602 449 719
© 2020 3it úspěšný e-shop s.r.o
Všechna práva vyhrazena.